Monday, March 03, 2008

Zambeste … Maine poate fi mai rau ...

De cateva saptamani tot incerc sa ma eschivez si sa evit deprimarea care ma pandeste la orice pas – vad din ce in ce mai mult cum cei din jurul meu cedeaza in fata stresului, a problemelor prea multe sau prea putine, a singuratatii, a supararii, a divorturilor venite pe neasteptat, a sentimentelor exprimate adesea prea tarziu sau poate niciodata. O sa spuneti ca am ceva cu viata de ma tot iau de ea – dar in final cred ca am dreptate.
Incerc si incerc sa imi spun mereu – Zambeste!! Maine poate fi mai rau ... nimeni insa nu imi poate promite ca azi o sa fie mai bine ca maine sau ca maine nu va fi o zi mai frumoasa ca cea de azi.
In viziunea noastra fiecare zi este diferita de celalata si fiecare zi este una noua… dar daca nu e asa… daca traim aceeasi zi si noi nici macar nu stim. Nu se poate dovedi ca azi e azi si maine e doar o alta zi.
Acestea fiind spuse va intreb: Nu v-ati trezit niciodata cu un sentiment de deja-vu, nu ati avut niciodata impresia ca si ieri cand ati deschis ochii pisica se uita fix la voi, sau ca primul gand a fost acelea de a spune: Ce as sta acasa!!, sau ca atunci cand a sunat telefonul stiati deja ca e EL care suna sa vada daca v-ati trezit?
Stiu deja ca o sa imi raspundeti majoritatea Da, asa ca acum ma intreb eu: Traim oare mereu aceeasi zi sperand ca maine va veni? Visam doar ca maine va fi mai bine ca azi? Ne mintim cand ne spunem ca maine o sa fie mai bine? …. La intrebarile astea nu mai stiu sa raspund, dar stiu ca mereu adorm sperand ca maine voi face cu totul si cu totul altceva: maine o sa incep sa traiesc pentru ca asa nu se mai poate – maine o sa ies in parc cu cainele, o sa ma duc la sala, o sa ies cu prietenii, o sa pregatesc ceva special doar pentru noi doi, o sa ii spun ca IL iubesc, o sa rad mai mult, o sa vorbesc mai mult si poate chiar am sa ma apuc de citit o carte noua.
Cu planurile acestea adorm si sper ca ziua care incepe la miezul noptii sa fie una noua mai buna decat cea de ieri, va fi o zi in care visele mele sa devina realitate… ce se intampla insa cu visele mele daca la ora 00:00 ziua de azi o ia de la capat, daca miezul noptii nu e altceva decat momentul in care timpul se reseteaza si voi retrai aceleasi douazeci si patru de ore…


In noaptea astea am sa stau de veghe …. Visele mele trebuie sa se indeplineasca :D

No comments: